Idole przedsiębiorców

Na rynkach inwestycyjnych nie brakuje ludzi, którzy od lat interesują się ekonomią na wielu różnych płaszczyznach. Widać to zresztą po współczesnej młodzieży wybierającej się na ekonomiczne kierunki – ma ona niecodzienną wiedzę na temat rynków finansowych, giełdy i innych mechanizmach rządzących globalnymi gospodarkami. Wielu z tych ludzi wybrało sobie już dawno ekonomicznego guru, idola, który swoimi samotnymi działaniami doprowadził mało znaczącą markę do prawdziwego zwycięstwa. W historii wielkich finansów nie brakuje nazwisk, które dosłownie z niczego stworzyły markę rozpoznawalną na całym świecie. Czasami wydatki na stworzenie czegoś okazały się tak niskie, że do dzisiaj nie wiadomo, jak to możliwe, że udało się z nich cokolwiek wycisnąć. Wystarczy natomiast spojrzeć na twórcę portalu Facebook by zobaczyć, że w wielkim biznesie nadal liczy się przede wszystkim nowatorski pomysł. I przy jego dobrej jakościowo realizacji możliwe jest zarabianie miliardów w czasie nie przekraczającym nawet dwunastu miesięcy.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Innowacyjne działki biznesuInnowacyjne działki biznesu
    Biznes zmienia się wraz z czasem, ponieważ i oczekiwania klientów są inne, i technologie także. Dlatego też, dziś w biznesie stawia się przede wszystkim na wszelkiego rodzaju innowacyjne działania, ponieważ …
  • Prawo popytu i podażyPrawo popytu i podaży
    Aby można było mówić o ekonomii, należy wyjaśnić podstawowe pojęcia, jakie w jej obrębie występują. Popyt jest to ilość dóbr i usług jakie konsument nabywa w określonym czasie i za …
Najnowsze komentarze
    Strony